niedziela, 15 września 2013

Jesienna bransoletka

Przy okazji robienia porządków w moim rękodzielniczym kramie zatrzymałam się na dłużej przy koralikach. Siedzą w swoich pudełkach, a sięgam po nie wtedy, gdy coś tam sobie wymyślę. Teraz ułożyłam pudełko obok pudełka i okazało się, że sporo tego jest. Wybrałam kolory kojarzące się z jesienią... i zaczęłam robić bransoletkę techniką, która od dawna mnie kusiła, ale zawsze wydawało mi się, że mam za mało koralików. Chodzi o freeform peyote, czyli ścieg mozaikowy z koralików w różnych rozmiarach. Efekt prezentuje się tak:


Użyłam koralików Preciosa, Toho i z Euroclassu w różnych rozmiarach i kolorach. Są tu koraliki pomarańczowe i czerwone, brązowe i złote, fioletowe, zielone i granatowe, srebrzone, matowe i metaliczne.


  


Bransoletkę zgłosiłam do wyzwania Kreatywnego Kufra.
Trzymajcie kciuki:)

Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. Trzymam! Bo zaiste piękna jest i niezwykła!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie Ci to wyszło! Jestem urzeczona kolorami oraz tym jak się fantastycznie przenikają i dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, mozaiki kocham ale tutaj to nawet nie mozaika ale coś bardziej przestrzennego :))
    Ona musi wygrać bo jest dogłębnie jesienna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!!! Niesamowicie mi się podoba i forma i kolory - pełen zachwyt! Trzymam za nią kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka bardzo artystyczna :) piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna bransoletka - kolory mienią się prawdziwą jesienią. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała! Freeform i połączenie kolorów dało niesamowity efekt.Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym szaleństwie jest metoda!!!Piękna wyszła!!!!Prawdziwie jesienna !!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba...kolory i forma - poezja! Bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa! Bardzo się cieszę, że bransoletka się Wam podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolorystyka i znakomite proporcje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała robota !!! Freeform w pełnej krasie !!!
    Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i co tu pisać, jak mnie zatchnęło ? Ja taką chcę ! Mogę chcieć, czy mogę mieć ?

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! czy jest na sprzedaż? :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)