czwartek, 30 sierpnia 2012

Serwetki szydełkowe

Zrobiłam ostatnio serwetkę szydełkową. Spodobał mi się wzór, który znalazłam w Robótkach Ręcznych. Jest mała, ma 33 cm średnicy, jest zrobiona z czeskiego kordonka Kordonet 30 szydełkiem 1,25mm.


A żeby maleństwo nie czuło się samotne, wklejam kilka zdjęć innych serwetek i serwet, które popełniłam dawno temu, a których zdjęcia - ku swojej wielkiej radości - odnalazłam niedawno, robiąc porządki w komputerze.














Było ich więcej, tutaj są tylko te, które były u mnie cztery lata temu kiedy były robione zdjęcia. A same serwetki powstały 5-8 lat temu. Miło, że zostało coś na pamiątkę:)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego popołudnia:)

18 komentarzy:

  1. Co jedna to piękniejsza!!!!!Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje serwetki! Też kilka lat temu namiętnie takie dłubałam, niestety moi panowie nie przepadają za takimi ozdobami, więc obecnie głównie zdobią półkę w szafie ;(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam parę dyżurnych serwetek, a reszta poszła w świat. Niech inni też mają ładnie;)

      Usuń
  3. Ja tak nie umiem i tylko mogę podziwiać. Są śliczne! Ta trzecia jest zupełnie inna i przez to podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szydełko jest łatwe do opanowania, a wszystkie serwetki robiłam z gotowych schematów, więc warto spróbować swoich sił:)



      Usuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne, chociaż każda inna. Niestety, woli bożej do szydełka nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chyba dobrze, bo gdybyśmy wszystkie robiły to samo, byłoby nudno;O Ja z kolei w ogóle nie czuję krosna, za które Ty wzięłaś się z taką energią:)

      Usuń
  5. Piękne, i do tego w jakich ilościach - normalnie karabin z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden karabin ze mnie, bliżej mi do żółwia:) To są zdjęcia wyciągnięte z zakamarków mojego kompa, a serwetki zrobiłam dawno temu, gdy królowało u mnie szydełko:)

      Usuń
  6. Fantastyczne wzory !!!Dużo pracy musiały kosztować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jakby tak policzyć wszystkie słupki, to nazbierało by się tego coś około mnóstwa.

      Usuń
  7. Ależ śliczne te serwetki!
    Brdzo ciekawe wzory.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie dziergałam na szydełku, a to wielce odprężające zajęcie.

    Twoje serwetki są bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Dużo szydełkowałam zanim oswoiłam druty. Teraz to samo mogę powiedzieć o drutach;)))

      Usuń
  9. Przepiękna kolekcja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetki są po to by cieszyć :)
    Ja ich w domu nie lubię, ale mam całe stosy i wyciągam co jakiś czas ku ozdobie. Wtedy okazuje się, że pasują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)