środa, 18 stycznia 2012

Black & White

Popełniłam kolejne komplety:)
Pierwszy - z czarnych i srebrzonych koralików Jablonexu, 2,7mm


i drugi - z matowych białych koralików z Euroclassu i srebrzonych koralików Jablonexu, 2,7mm.


Wzory najprostsze z prostych, a wyglądają bardzo efektownie. Mogą być uzupełnieniem karnawałowej kreacji.

Przy okazji przeglądania zawartości szafy, w której przechowuję moje skarby, natknęłam się na porzucone robótki. Pierwsza z nich to szydełkowa serweta. Zaczęłam ją robić jakiś rok temu. Okazało się, że we wzorze jest błąd, co skończyło się pruciem:( Zaczęłam robić serwetę na nowo, ale straciłam do niej serce i odłożyła ją. Teraz chyba przyszedł na nią czas. Jestem na etapie produkcji 24 rozetek. Jeszcze tylko 8 sztuk.


Druga robótka porzucona z dwa lata temu to serweta frywolitkowa według wzoru Jana Stawasza. Został mi do zrobienia właściwie ostatni rząd, więc niedługo powinna być gotowa.

  
Pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Komplety koralikowe są śliczne, ale serwetą frywolitkową rozłożyłaś mnie na łopatki. Nie przypuszczałam, że ona jest taka duża! Jest śliczna!!! Podziwiam ogrom pracy - ja we frywolitkach nie wyszłam poza małe elementy. Ale kuś, kuś - może znowu sięgnę po czółenko ;)).
    Szydełkowa serwetka też zapowiada się pięknie, ale na razie niewiele widać ;). Poczekam cierpliwie na koniec i prezentację w pełnej krasie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ta serwetka frywolikowa is przepiekna,tez sprobowalam,ale niestety sie nie udalo,pozdrowienia,irena

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Frasią - serwetka powala :) A biały sznur z koralików jest cudny...próbowałam go robić i w teorii wszystko zapamiętałam, ale w praktyce nie wyglądało to dobrze...Gorzej, że przyjaciółce się taki podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu - serweta jest słusznych rozmiarów. A będę kusić, będę:))) Sięgaj po czółenka - wiosna już niedługo (mam taką nadzieję). Szydełkowa na razie powyciągana na wszystkie strony i nie nadaje się za bardzo na zdjęcia.

    Irenko - wzór serwety tak mi się podobał, że po prostu musiałam ją zrobić. Po drodze są błędy, co zniechęca.

    Małgosiu - zaglądnij na stronę Weroniki. Znajdziesz tam jej tutki http://koralikowaweraph.blogspot.com/p/tutoriale-mojego-autorstwa.html
    Powinny Ci pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sznury świetne, bardzo mi się podobają te komplety, szczególnie, jak wiem, ile kosztują pracy. A serwetki kończ koniecznie, bo piękne Ci wychodzą, więc szkoda, żeby przystrajały wnętrze, choćby najpiękniejszej, szafy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te komplety :) ale najbardziej czarny ;) zapraszam http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty takie cuda robisz??????


    Sabinko, nie daję rady z tą weryfikacją obrazkową u Ciebie, napisałam pod ostatnim postem, ale chyba i tak się nie zapisało mimo, że kilka razy wklepywałam te weryfikacje.

    Teraz tu próbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)