czwartek, 31 stycznia 2013

Ślimaczki

Spodobały mi się czapki-ślimaczki. Moja ulubiona czapka odsłużyła już swoje, więc potrzebowałam czegoś nowego. Znalazłam podpowiedzi jak zabrać się za czapkę u Violi i zrobiłam mojego pierwszego ślimaka.


Włóczka to Magic Fine Yarn Art, pojedyncza nitka o składzie 50% wełny i 50% akrylu, w co trochę wątpię. Mam wrażenie, że jest więcej akrylu.
Czapka momentalnie spodobała się mojej Mamie. I powstał drugi ślimak.


Zrobiłam ją z włóczki First Class Rozetti - potrójna nitka, skład taki sam, cena prawie taka sama, a o niebo lepsza!
Czapka rzeczywiście jest twarzowa i efektowna - szczególnie wersja wielokolorowa. Zrobiłam więc jeszcze jedną:)


Pomimo niespodziewanej wiosny w środku zimy chyba jeszcze się przyda:)

Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. No nareszcie :))). Ślimaczki super! To faktycznie bardzo twarzowa czapka :). Mam ochotę zrobić sobie jeszcze jedną, tym razem wielokolorową, tylko nie mogę się zdecydowac na włóczkę. A może sama sobie coś uprzędę?
    First Class Rozetti faktycznie jest niezła - mam z niej czapkę, którą noszę już dwa sezony i całkiem nieźle się jeszcze prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne czapko-ślimaczki:)))Szczególnie wielokolorowe ładnie wyglądają:)))
    Z First class robiłam dla brata szal i golfik-wkładkę i jest z dzianiny zadowolony,a ja gdzieś czytałam w opiniach o tej włóczce,że się rozciąga:...dziwne...
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne czapki :-)
    Świetne Ci wyszły :-) Każda ma swój niepowtarzalny urok ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki wyszły super i z pewnością jeszcze w tym sezonie się przydadzą,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne czapki, mi też się ten model podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślimaczki są śliczne, masz talent dziewczyno i sporo pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są...i oryginalne przede wszystkim! :)
    Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapki świetne, wszystkie. Kolorki chyba mi sie w ostatniej najbardziej podobają. Ona zresztą doskonale wygląda w tych przechodzących odcieniach, kolor nieważny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Ty to zawsze coś fajnego wymyślsz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo twarz owe czapule - jak dla mnie pierwsza najatrakcyjniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się podoba ten model!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)