piątek, 20 lipca 2012

Ocean Waves

Jeszcze na chwilę pozostanę w klimatach kojarzących się z wodą za sprawą szala z wielokolorowej bawełny.


Kolory tej włóczki przywołują przed moimi oczami obraz cichej, skąpanej w słońcu morskiej zatoczki...


Wybrałam wzór Ocean Waves, który już długo był na mojej liście 'do zrobienia' i wydawał mi się w sam raz na włóczkę w kolorach wody.
Zużyłam prawie trzy motki bawełny Alize Miss Batik (280m/50gr), druty 4mm. Szal ma wymiary 190cm/37cm.
Fale mojego 'oceanu' są wyjątkowo kolorowe:)


A z turkusowych koralików Preciosa (2,3mm) i matowych białych koralików z Euroclassu zrobiłam naszyjnik i bransoletkę.


Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. Sabina, fantastyczne prace i jak pasują do siebie kolorystycznie!
    Zazdroszczę Ci cierpliwości i... dobrego wzroku...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten szal i w moich ulubionych ostatnio kolorach. Komplet koralikowy zresztą też i - jak zauważyła Iza - świetnie pasuje do szala :). Chyba zamiast kolejnej chusty będę musiała popełnić wreszcie taki szal, bo bardzo mi się ten wzór podoba :). Mogłabyś się podzielić swoją opinią na temat tej włóczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, i szalik, i komplecik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam w realu jest ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak pięknie dziś i morsko... Zarówno szal, jak i koralikowy komplet, wyglądają obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal cudny, kolory takie uspakające, a jednocześnie nie monotonne:)Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze:)

    Frasiu - włóczka to merceryzowana bawełna, bardzo przyjemna w dotyku, śliska. Jestem z niej bardzo zadowolona, przyjemnie się dziergało. Szal po przepraniu rozpięłam do suszenia, potem przejechałam go żelazkiem. Po tych zabiegach nitka się nie zmieniła. Na szyi daje uczucie delikatnego chłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny - i kolory i wzór. Ja właśnie mam na drutach wełnę w podobnej kolorystyce, a wzór taki, jak Twój szal sprzed dwóch postów, czyli piana morska - a to nas wena natchnęła podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity komplet - to wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Niby umiem posługiwać się drutami, niby... Po tym co zobaczyłam (pierwszy raz jestem na stronie), sądzę,że nic nie umiem. Ale bardzo chcę się nauczyć. Wyrazy bardzo szczerego podziwu. Teresa Nowak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)
      Zachęcam do prób z włóczką i drutami. Jak się czegoś chce nauczyć, to zwykle się udaje. Ja jeszcze niedawno nie potrafiłam w ogóle obsługiwać drutów:)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)