sobota, 3 lipca 2010

Tour de Fleece 2010


Rzutem na taśmę dołączyłam do drużyny Kool Kromskis w zabawie prządek na Ravelry - Tour de Fleece 2010, która rozpoczęła się dzisiaj, a kończy się 25 lipca. Zasady opisała  Jagienka na Prząśniczce i zaprosiła do zabawy wszystkie chętne osoby.

Moje plany na razie są w fazie powstawania. Wzięłam to, co miałam pod ręką, czyli farbowaną czesankę z poprzedniego postu. Co będę przędła póżniej, jeszcze nie wiem. Nastawiam się na dobrą zabawę i mam nadzieję, że za rok dzięki zabawie na Prząśniczce uda się stworzyć drużynę polskich prządek:)

A teraz wracam do Fantazji jeszcze coś dokręcić, bo ciągnę się w ogonie:)


Update
Po pierwszym dniu tyle mam na szpulce

1 komentarz:

  1. Śliczne kolory i jak cieniutko :)
    Czy możesz pokazywać postępy też na Prząśniczce ?
    Do zobaczenia na trasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)