wtorek, 22 maja 2012

Na zimne i ciepłe dni

Pogoda ostatnio zapewnia nam szeroką gamę doznań - od przymrozków do spiekoty. Ten post będzie podobny.

Na początek szaliczek na zimne majowe poranki zrobiony z moherku, który leżał zapomniany w szufladzie.

 długość - ok. 150cm
włóczka - 1 motek Alize Super Kid Mohair
szydełko - 5mm
wzór - Lily Crochet Scarf dostępny TUTAJ


A teraz bransoletki i naszyjniki w wiosennych kolorach, zrobione z myślą o ciepłych majowych dniach:)





Mam nadzieję, że teraz będą już tylko piękne, ciepłe dni.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i zostawiających komentarze.

Miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. NO W KOŃCU CI SIĘ UDAŁO NAPISAĆ TEGO POSTA.
    ŚLICZNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci u Ciebie będzie za zimno na bransoletki, możesz przyjechać na Warmię - tutaj jest na nie zbyt gorąco :) Piękne są, podobnie zresztą, jak szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie się doczekałam :))).
    Szaliczek przyda Ci się w pracy - Twoja "klima" działa wyjątkowo dobrze ;))). Koralikowce śliczne! Szczególnie te dwa naszyjniki mi się podobają. Chyba będę musiała sobie coś ponawlekać :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa.

    ann007 - na południu też już słonko praży nie do wytrzymania.

    Frasiu - nawlekaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ponawlekałam :). Nawet zdążyłam wydziergać bransoletkę i zaczęłam naszyjnik :))). Za to w tym upale druty leżą bezczynnie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. i dont like to comment, but your post made my day and so i shall!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you:) Its very nice what you wrote!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielona bransoletka number łan!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)